Onsdag- 24 November

Hej igen, jag har inte skrivit på ett par dagar för jag har sovit i min säng från måndag till idag. Jag har haft feber så vart hemma från skolan i några dagar.. När man är hemma så vill man till skolan och när man är i skolan vill man hem? Jag förstår inte varför det är så, men för mig är det så.
Var tvungen att avboka min körlektion som jag skulle haft idag med, så sorgligt är det.
Men under dom här dagarna jag var sjuk har jag pluggat och tittat på film i flera timmar.. meen!
Imorgon blir det skola för mig eftersom febern försvann idag. :)

Ikväll blir det pizza med min familj
Imorgon blir det skola
På fredag blir det skola och eventuellt norrköping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0