Onsdag- 17 November

tja, idag var det nationella prov i svenska b. Jag vart inte nöjd men lämnade ändå in den till slut och hoppas på att få bra betyg nu då. En sak var bra iaf, jag höll mig till ämnet. Ibland brukar det bli så att jag helt plötsligt börjar prata om något annat, men på det sättet gick det bra!
Sitter och fördriver tiden med att blogga för snart börjar bonde söker fru och det går bara inte att missa.

Imorgon blir det äventyr i skolan, vi ska på en mässa i Stockholm och det längtar jag efter. Vi är hemma i våran stora stad vid ca 16.00? aja, det blir kalas bra.

I helgen ska jag träffa Daniel! Vi ska vara hundvakt till en nakenhund, tagga! 
thihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0