Onsdag - 10 November

Idag hade jag sovmorgon till 10.00, och det behövdes verkligen. Jag hoppade på bussen vid 09.30 imorse och kom till skolan runt 10.00, riktigt skönt att slippa cykla denna gång, men jag vet att det kommer bli jobbigt att åka buss tills snön är borta. För det är skönare att cykla. Men i skolan idag hände det inget speciellt.
När jag kom hem från skolan åkte mamma och jag och köpte tågbiljetter, sen åkte vi till willys och handlade mat. Sen har jag även pluggat i stort sätt hela dagen för att kunna bli klar med uppgifterna vi har.

Vad som händer imorgon i skolan, jo vi har lektioner som vanligt och vi slutar kl. 15.20. Sen ska vi iväg på en teater :) Bussen går kl. 17.00 från katrineholm och innan bussen kommer ska vi hinna beställa pizza. Skolan betalar med. Det ska bli riktigt nice! Vi kommer hem till katrineholm ca 22.30.
Kommer förhoppningsvis bli en bra och trevlig kväll. Vi ska föresten se teatern chicago.

Kommentarer
Postat av: emma

i norrköping? har sett den isf ;)

2010-11-11 @ 13:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0