Torsdag- 4 November

Nu har jag vaknat kl. 08.00 sen i måndags och varit klarvaken. Vissligen är det skönt att vakna tidigt för man har så mycket tid då. Lovet börjar ju lida mot sitt slut och det känns. Fast jag har gjort det jag var ute efter och det var att ta det lugnt. Vilat upp mig från min praktik. Fast jag känner ingen direkt ångest för skolan drar igång, jag får ju träffa klasskompisarna.
Man har så mycket att se fram emot nu med skolan och det är såklart kompisarna, studentkryssningen, alla lov, allt firande av studenten ;)  Allt börjar sakta men säkert närma sig :D 

Ska strax hoppa in i duschen men först ska kl bli 10.00.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är torsdag

2010-11-04 @ 16:28:32
Postat av: MALIN

haha ja torsdag igår ja, jag är ju inte efter.

2010-11-05 @ 09:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0