Härliga

Det är inte klokt! Jag sitter här och letar efter pusselbitar och jag hittade en pusselbit på 30 minuter. Är det jag som är dålig eller är pusslet för svårt för mig? Ja det kan man ju fråga sig.

Nu är dags att ta på sig mjukisar och gå ut en sväng med hundarna. Det går rykten om att det regnar ute, jag har själv inte kollat ut men jag litar på ryktena. När jag sen kommer hem från promenaden ska jag hoppa in och duscha och fixa till mig för sen åker jag och mamma ner på stan. Vi ska hitta presenter till släktingar och sen ska jag byta ett halsband och sen måste jag sätta in pengar till min bank!




Föresten, jag måste ta nya kort. Har bara gamla bilder på datorn ^^
Slänger in lite bilder här!















Fina minnen! :)

Kommentarer
Postat av: D

haha:D grönan! fina minnen :) fast har för mig att det var nån som var ganska rädd hela tiden!:S

2010-11-03 @ 16:16:07
Postat av: Anna

hahahah, vilka fina bilder Malin xD

2010-11-04 @ 00:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0