En ledig dag behöver alla!

Nu har jag precis varit ute och krattat löv! Blev två stora påsar fulla med löv. Mina vovvar fick vara med mig medans jag krattade löven, det blev tillslut kull mellan oss =)  Känner mig lycklig att jag går upp hyffsat tidigt fast det är lov. Det får mig att känna att jag har hur mycket tid som helst och det bästa är att det får mig glad!
Har påbörjat ett pussel som är 1000 bitar här hemma. Tyvärr har jag inte kommit långt utan pusselbitarna är väldigt svåra. Det är svart, blå eller vit färg som ser likadana ut.
Men pusslet ska jag klara av (tills nog) :D

Vad som händer idag då?!
Nej idag ska jag bara vara hemma och koppla av. Ska även hålla på med mitt pussel,
jag hade tänkt att göra en paj som jag ska äta till lunch, ska strax börja med min paj! Har inte bestämt mig vad jag ska göra än, men det fixar sig.
Mina vovvar måste också gå ut och gå en promenad med,
Sen hade jag tänkt plugga teorin och övningsköra för det var ett bra tag sen. 
Men som sagt, det blir en ledig dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0