Södertälje

Södertälje var en ganska stor stad, egentligen fanns det inga stora affärer där utan jag hittade inga affärer som jag gillar. Jag gillar t.ex. gina? Men ingen fara, klarade mig utan gina och men hittade ingenting. Ganska skönt att gå utan påsar som jag vanligtvis brukar göra. Pengar försvinner på en gång då. Men älsklingen hittade däremot massa kläder! Vi har bytt roller nu. Danne köpte kostym, finbyxor, skjorta och slips. En stilig pojke! Det måste vara skönt att ta studenten och börja vuxenlivet snart och få slippa gå i skolan gratis. Men ändå inte?
Maten som vi fick var kanon god. Kyckling, klyftpotatis och massor med såser som tillhörde maten. Jag åt så mycket mat att jag inte fick ner en enda bit till. :)  Såklart blev det efterätt efter maten och min mage var stor innan jag skulle sova, lovar det!

I vanligtvis är jag dålig på att uppdatera bloggen och kommer inte på något att skriva, men ska försöka ändra mig. Ska försöka skriva nåt intressant vad jag gör om dagarna.

Ska kolla på Wallander nu och sen sova.
Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0