Allt är borta!

Har tagit bort allt på min blogg...
Har haft bloggen jättelänge, sen 2008 tror jag. Det är på tiden att rensa bloggen lite från allt. Menar då inte något negativ utan menar att ta nya tag i livet och det kommer säkert hända mycket mer roligare händelser. Minns mina gamla inlägg som barndomen, kommer jag göra iaf.

 Snart dags att börja 3:an. :) Då kommer vi ha mindre läxor i skolan, 2:an var den värsta tiden i mitt liv.
Sen är det snart dags att bli 18 år, om man tänker efter är det inte långt kvar. Maj är idag och i Oktober fyller jag. 5 månader kvar, låter mycket , as mycket om man ska vara ärlig. Men det säger ni inte när vi är inne i September ;) Bara knäppa med fingrarna så fyller jag snart.
Körkortet väntas på att bli taget. Har varit dålig på att kört bil men jag känner ändå ingen panik över att ta körkortet , men självfallet ska den tas så småningom.
Mitt rum har gjorts om. Har fondvägg nu. Rött och vitt syns det när man kommer in. Det gamla rummet är alltså borta med fula tapeterna och slipper skämmas över ha fult (som jag hade). Tänkte ha en myskväll här hemma så att ni får se mitt rum snart. Men tror den flyttas lite framåt eftersom vi har piss mycket i skolan!
Märks också att sommaren är på väg genom varmt och skönt väder.


Puss


Kommentarer
Postat av: wheelia

Åh, ja vill se ditt nya rum! :D Ja har ju också gjort om! ;D <3

2010-05-21 @ 14:07:37
URL: http://wheelia.blogg.se/
Postat av: MALIN

Jag vill se ditt rum med :D vi får ses snart :D vecka 22 är det lugnt i skolan, då kan vi leka om det går för dig :D <3

2010-05-23 @ 22:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0