Torsdag- 27 Maj

Skippade att skriva igår (onsdags). Om jag hade skrivit hade det bara blivit negativa saker. Kan inte vara ett bra tecken. Men en sak var bra. Min syster gav mig ett par solglasögon. Tack! :)

Idag var dagen mycket lättare! Jag tog beslutet att vara med på brännboll fast jag inte tycker om det. xD Men det var starkt gjort att vara med på den. Dagen slutade vi med ett prov och en film! Naturligtvis fick vi sluta tidigare :) Denise tyckte jag skulle hänga med henne en runda på stan, och de var trevligt!
Nu försöker jag plugga men det går inte... jag vet inte vad det är för fel men jag orkar inte plugga längre. Helt slut i kroppen. Jag orkar inte lägga mer energi på någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0