Nya mobil och Södertälje planering

 

Pappa kom hem med min nya mobil idag.

Äntligen hehe. Väntat nästan en vecka på mobilen. '
För att använt mobilen i 1 - 2 timmar har det varit krångligt med att ha en touch mobil, jag vet inte hur alla funktioner funkar och det är svårt att skriva på skärmen. Vet inte heller hur man har mobilen på ljudlöst, men ska
försöka klura ut de. Att skriva sms var också krångel. Det tar hundra år och hittar inte knapparna. Enligt mig är det en stor skillnad på att ha vanlig och att ha en touch mobil.
Men som alla säger.. man vänjer sig =)




Jag har verkligen världen bästa pojkvän =) På lördag drar vi till södertälje och förmodligen stannar vi kvar där över natten. Äntligen säger jag! Saknar dig hjärtat

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0