Måndag- 31 Maj

Idag i skolan började vi med en Cabaré veckan! Jag bestämde mig för att jobba med dokumäntationen. Vilket betyder att jag ska fotografera alla människor. :P Bättre det än att ha en stor roll, tycker jag.
Men det blir kanon med att fotografera!

Nu har jag övningskört i 3 dagar i rad och tycker det fortfarande är lika kul! I lördags körde jag med pappa i flera minuter. Man kunde tro att det skulle gå dåligt med tanke på att jag inte hade kört sen i höstas.. hehe. Idag åkte jag och lämnade Dannes plånbok eftersom han glömde den här hemma ;)
Det slutade med att jag fick en publik som tittade på. :P Vilket gjorde att jag blev nervös och körde på! xD
Men det vore inte fel med körkort just nu!

Att få åka lite vart man vill utan att någon säger åt mig vad jag ska göra. Jag tror det går som bäst när man sitter själv och får försöka.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0