Måndag- 24 Maj

Det här med att redovisa är inte min grej. Det är verkligen inte min grej när man blandar ihop en uppgift med en annan och sedan har man en timme på sig att ordna till den rätta uppgiften. Klantigt av mig att inte kunna ta ut mer fakta om etiska ställningstagande. Men jag orkar faktiskt inte bry mig om vad det betyder för nåt. Jag har vetat vad det ordet har betytt men orkar inte lägga mer kunskap om detta. Tur att vi i gruppen löste detta och jag kunde redovisa och hjälpa dom andra. Mitt humör var inte på topp på eftermiddan för att jag trodde jag skulle gå in i väggen pga, redovisningen. Med andra ord.. jag var nervös.
Men annars gick grupparbetet bra och jag tror att det blir ett VG för oss, annars blir jag besviken!

Nu ska jag sätta mig igång med en uppgift.
Social omsorg! (y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0