Etik, social omsorg

Har vart mer duktig nu! Har fått etiken och social omsorgs arbetet klart. Egentligen är det mer viktigt att ha Etiken blir klar eftersom den slutar den här terminen. Alla ämnen som slutar nu försöker jag lägga mer energi på eftersom jag känner press att jag ska ha höga betyg. Jag känner mig stressad eftersom allt som slutar den här terminen vill jag ha bra betyg i. För några år sedan vart jag nöjd över ett G, men nu när man har lagt ner ännu mer energi på skolan räcker inte allt med ett G. Jag vill ha mer!
Men ska dra iväg och möta Daniel nu (: han ska nämnligen sova hos mig :) och det ska bli skönt med frisk luft med tanke på att jag har suttit med läxorna sen 4 -5.
 
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0