Helgen

Godmorgon! Jag tänkte berätta vad som hände i helgen eftersom det var midsommar och allt! Jag firade min midsommar i år med min favorit och vi spenderade hemma hos honom! Vi åt riktigt god mat och som vanligt åt jag för mycket :P När klockan blev för mycket drog vi ut , vi drog iväg med några kompisar ner mot stan och pratade med riktigt många trevliga människor där. När folkmassan minskade på stan bestämde vi oss för att dra hemåt till Danne igen.

Men det har vart en jättetrevlig midsommar :D

I lördag gick jag, Danne och Stefan till Nobel och åt. Alla var hungriga :P För mig blev det en liten kebabrulle. Men tyvärr blev jag för mätt som vanligt! Senare tog vi det lugnt och hade en liten skräckkväll. På tv:n gick det House of wax, the ring och the ring 2 ;P Nu tänker inte jag se mer skräckfilmer på väldigt länge !

Söndags var det bara en slapp dag (för mig är det fredag som vanligt) Men för Danne var det en vanlig tråkig söndag eftersom han jobbar! Men dagen bestod av promenad och film. Sedan var det sängen direkt. 

Nej nu är det måndag och jag måste röra på mig nu. 
Jag måste vattna alla blommor, in och duscha, ut med hundarna och packa!
Jag har lite bråttom faktiskt, jag ska ut till högsjö och träffa mina kära klasskompisar. Det är så här att Denise blir 18 år imorgon! :D
Hurra!

Ha en bra dag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0