18 - 20 Juni

Nu i helgen har jag vart med Danne :) vilket var mysigt!

Vi hade en lägenhet för oss själva, så vi har försökt gett oss på att laga mat. Och maten blev riktigt god. Första gången vi lyckas laga god mat i tre dagar i sträck! Haha skoja.
I lördags stack vi hem till Dannes bror eftersom vi hade fått i uppdrag att rensa kattlådan. Snabbt fixade vi det och drog hem för att göra en maträtt. Det vart bland annat, kalkon.
Nu tänker ni att kalkon är en lyxig maträtt och helt rätt! Vi lyxa till den här helgen. Slutet av kvällen åt vi godis! :) Jag hade beslutat mig för att se "Saw" den kvällen eftersom de var så länge sen man såg den och sen gick den gick på tv. Men när man väl har längtat efter nåt förstörs allt.
Jag somna! så typiskt mig..
Idag tittade jag och Danne på "Disaster date" från 12 till 18.00. Dvs, vi tog det lugnt och tittade bara på tv. Har tröttnat på Disaster date nu menmen.



Disaster Date är MTVs nya dejtingshow med gömda kameror som får ovetande singlar att uppleva världens hemskaste blinddejts. Det är deras vänner som har satt dit dem av ren, ljuv hämd.








11 månader och 5 dagar!

Jag fann min ängel






you light up my life


Kommentarer
Postat av: Sofie

Alltså snart har ni ju varit tillsammans ett helt år, så kul att ni passar ihop :)

2010-06-21 @ 12:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0