Onsdag- 16 Juni

Idag vaknade jag upp med min favorit bredvid mig. Orkade knappt gå upp idag men var illa tvungen eftersom jag hade mina arbetsuppgifter :P Jag väljer att göra dom så tidigt på morgonen istället för att skjuta fram dom till dagen. För då vill jag göra annat x) Men Danne låg kvar i sängen och han somna om. Kände en liten avundsjuka där. Idag fick jag damma hela huset, plus att jag gjorde rent handfaten!
Senare på dagen var Danne och jag ute med hundarna sen kollade vi på Harry Potter. Vi hyrde 6:an igår men vi båda var så trötta att vi inte orkade se den igår kväll så vi sparade den till dagen efter.
När vi skulle välja filmen på specce visste vi inte vad 6:an hette. Var det halvblodsprinsen eller var det fenixorden? Vi tog iaf halvblodsprinsen och som tur var, var det rätt :D Tänka sig att man kan ha lite tur iaf.


Idag är en speciell dag för både mig och Danne eftersom vi firade nämnligen 11 månader idag! Vi har valt att fira mer på fredag eftersom älsklingen är duktig och jobbar den här veckan! :)

<3



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0