Lite om dagen

Jag börjdade tidigt med mina sysslor idag så att jag fick jobbet avklarat snabbt! Jag och min syster tog senare en sväng med hundarna och var ute ett tag med dom! Har annars har jag bara slöat idag :P
Det är skönt att ta det lugnt eftersom det är sommarlooov! ;D Men det är det sommarlovet är till för. Man ska ta det lugnt och vila upp sig till 3:an! Jag ska också såklart göra galna grejer.
Men dom grejerna kommer ;D eller hur?! :)

Nu väntar jag på att få övningsköra med pappa!
Har fått börja med parkering bland bilar, det går bra om jag får säga det själv. Har ju inte krockat någon gång. Har till och med fått parkera bakom en bil och en bil hade kommit och ställt sig bakom min bil. Alltså att min bil stod i mitten. Men det gick riktigt bra, som sagt, jag har ju inte krockat ;) Jag har också lyckats köra i Mcdonalds mcdrive. Jag vet inte hur det stavas eller vad det heter. Men att det stavas så är något jag har fått för mig om :)
Att köra i mcdrive var inge svårt, det gäller bara att lyckas köra i luckan och lyckas kunna betala istället för att stå hundra meter bort som jag gjorde. Haha!
Senare när jag skulle hämta maten lyckades jag ställa mig bra till, så att jag kunde ta min cheeseburgare utan att behöva sträcka på mig. Ett tips bara, ställ er nära från början så ni slipper skämmas :D


Hade så tråkigt så gjorde en bild i paint om hur det ungefär gick till. :) 

Det föreställer en människa som sitter i en bil som ska sträcka sig fram för att ge pengar till han i kassan ;)





Gjorde bilden på 2 minuter därför den inte blev världsbäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0