Utflykten

Hallå där! Först vill jag bara säga tack till en kanon kväll hemma hos Denise! Vi måste göra om det. :D 


På kvällen träffade jag kära Cornelia, Emma och Anna.
Vi hade bestämt oss för en längre tid sen att gå på en utflykt, vilket vi också gjorde! ;)

Fika och en stege tog vi med oss och började gå mot duveholmsskolan. Sedan bar det upp på duveholmsskolans tak! Vi satte oss där och fikade. =)
Cornelias goda brownies (säkert fel) och lite jordgubbar. Vi får inte glömma saften som vi hade också! Efteråt kände vi alla att vi skulle utforska taket, vilket vi också gjorde! ;) Vi gick så pass långt att vi kom till ett klassrum som lyste. Vi funderade på om det var någon i klassrummet eller om dom bara hade glömt att släcka lampan. Men vi förstod att dom bara hade glömt att släcka. Kanske för att hålla tjuvarna borta?!

Efter en lång stund såg vi en man i klassrummet och vi blev ganska rädda (Okej då, jag vart nog räddast) Och vi sprang tillbaka till vårat fika. När vi senare bestämde oss för att gå tillbaka till det klassrummet kom det självklart en vakt. Haha, kan ni tänka er? Vakten såg oss..



Vårat fika! :D Fast jordgubbarna ser inte så goda ut där



Mina fina vänner!

Tack för en super kväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0