Bröllopet

´Då var det dags att berätta vad som hände i lördags. Daniels kusin gifte sig och jag fick också en inbjudan att följa med till bröllopet. Det var första gången för mig att gå på ett riktigt bröllop. Vad jag vet har jag varit med på mammas och pappas bröllop men kommer inte ihåg det, eftersom jag var 1 år då.

Det var en upplevelse att gå på ett bröllop. Det  var också väldigt vackert. Brudparet såg väldigt söta ut och var verkligen lyckliga!
Maten som vi fick där ska man inte nämna eftersom det var så gott! Trerätters middag, MUMS

Lite bilder



Daniel och jag!


Ingen bra bild på mig men tog inte så många


Älsklingen var väldigt stilig! =)



Mer bilder tog jag inte, eftersom jag valde att ha kameran hemma. 


Jag har finaste pojkvännen!
Jag älskar dig Daniel <3


Nu har jag bestämt mig för att sova!
Säger godnatt (;
PUSS


Kommentarer
Postat av: Cornelia svarar

Fin du är i lugg :D

2010-06-07 @ 08:31:51
URL: http://gredditt.blogg.se/
Postat av: wheelia

Jätte fina bilder! ^^ och du är TOKSNYGG i lugg Möörlin! :D <3

2010-06-07 @ 12:01:42
Postat av: MALIN

Tack :D Ni är också riktigt fina mina vänner! ;D <3

2010-06-07 @ 14:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0