Fredag- 9 Juli

Idag överraskade pappa mig med frukost på sängen och dagen började genast mycke bättre. (y) Igår kväll/natt var jag inte alls glad eftersom allt gick emot mig. Eller det kändes som det iaf! Inget ville det jag ville...  
Sen tror jag att jag måste ta bort min kära blogg.. pga min visningsbild. Det går inte att byta och det gör mig väldigt irriterad. Om man gör en ny blogg med den bild jag vill ha som visningsbild då är problemet löst. Men som sagt, så orkar jag inte göra ny blogg.


Men idag ska det bli spännande dag och jag tror faktiskt att dagen fortsätter lika bra som nu på morgonen. För det är ett par saker jag ska göra. Men det får ni veta när dagen är slut.

 Jag är en hemlighetssfull människa och det vet ni!

En slarv bild som jag bjuder på :)


Nu är det dags att gå upp från sängen och röra på sig ;)
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: wheelia

Neeej! Ta inte bort din blogg! :o Jag läser ju den! :D

2010-07-09 @ 16:28:35
URL: http://wheelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0