Torsdag- 29 Juli

Godmorgon vaknade för en stund sen ;) Tog mig allt en sovmorgon idag.
Imorse kom mamma och pappa in till mitt rum och sa adjö. Nejdå men hejdå iaf. Lite småläskigt att vara själv hemma, fast Sofia är ju hemma på kvällen! Tummen upp för det.
Från kl 6 till nu har vovven och jag sovit i sängen och jag antar att det är dags att väcka vovvis för att gå ut snart. Läste förut på facebook att det var tråkigt väder.. hurra! Har nämnligen inte orkat gått upp för att kolla i fönstret själv. Jaa, folk kallar mig lat.
Nämen bäst att kliva upp från sängen nu.



Kommentarer
Postat av: emma

vare seriöst bara 10 grader?! ni är galna.

2010-07-29 @ 13:18:00
Postat av: MALIN

När vi bada i april? :P haha ja!

2010-07-29 @ 15:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0