Torsdag- 15 Juli

Mitt sista inlägg innan jag åker till Åbo!
Packningen = klar (a)



Idag var jag på stan tidigt med älsklingen för att kolla på kläder och lite andra grejer. Vi åt sedan lunch på stan. På det där nya fiket som jag typ gillar bäst av alla fik ställen. Sedan har jag varit hemma och slöat till riktigt.
Var även på teater idag, kommer inte ens ihåg vad teater hette! :O Jag får skämmas xD


Men inför imorgon då.. väckarklockan är ställt på 07.30.
Har lite småsaker jag ska hinna med på morgonen, som att duscha, packa in det sista, äta frukost...
Skönt att ha tid på sig. :)
Senare blire:

Kl. 11.00 ska vi vara på Tåget
Kl. 14.25 ska vi vara på Bussen
Kl. 18.30 ska vi vara på Båten

Lördag kommer vi sova kvar i Norrköping
Söndag blir det shoppning och åka hem till katrineholm.



Yey, det går att ladda upp bilder igen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0