Torsdag- 1 Juli

En ny dag och en ny månad.. jag förstår inte att dagarna går fort! Men det är bara bra om dagarna går snabbt eftersom jag vill att Sofie ska komma hem snart. Hon är barnflicka i Tyskland och hon kommer hem i Juli för att hälsa på oss alla! Äntligen!

Men idag ska jag träffa Danne, vi har inte setts på väldigt länge och det ska bli bra och toppen ;) men innan vi ses så ska jag nog gå ut och sätta mig i solstolen och hoppas på att solen tar bra idag. Det har vart skönt väder dom senaste dagarana, och hoppas solen fortsätter så.


..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh ;D <3 Ja det är inte långt kvar tills jag kommer hem, ska bli så kul att få träffa dig igen!

2010-07-02 @ 10:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0