Fredag- 30 Juli

Är lite ledsen idag eftersom jag försökte nyss fylla på pengar på mobilen genom datorn men det gick inte, man måste vara 18 år för att göra det själv :s Jag tycker det är fel, och sen typ  hatar jag att vara utan pengar. Känner mig naken då. Får vänta i några timmar till tills syster är hemma!
Varför ska det finnas en gräns? 18 år måste man vara till allt känns det som. Jag förstår att man måste vara 18 år på krogen och till körkortet. Men en liten enkel grej som att fylla på pengar till mobilen.. jag förstår inte vad det är för skillnad på 17 och 18 år. Ett år emellan bara och det går inte att fylla på mobilen när man är 17 år.
Hehe som sagt.. är lite ledsen.

Föresten var jag uppe tidigt idag (Y) var ute med hundarna runt 09. Sen dess har jag vart vaken.
Nu ska jag snart gå ut med hundarna och sedan äta något gott. Sen blir de att hoppa in i duschen.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0