:)

Jag har insett att min senaste kyss: Var underbar!
Jag lyssnar på: Mamma och pappa just nu
Jag pratar: Svenska.
Jag tycker om: Mina närmsta
Jag avskyr när folk: Vräker ur sig dumma saker.
Min närmsta vän är: Bäst och det gäller alla närmsta vänner!
Min första vän hette: Sofie och vi är fortfarande vänner :D
Kärlek är: Underbart och bäst
När jag borstar tänderna: borstar jag alltid förlänge..
När jag lagar mat: råkar jag alltid göra för mycket än vad jag äter
Det sexigaste yrket är: ingen aning :P
Jag är rädd för: Bli instängd på toaletter
Den värsta känslan är: När man känner sig bortglömd
Den bästa känslan är: När allt går som man vill och man känner sig älskad av personer
Jag är bäst på: Att förstå människor och vara klantig
Jag är sämst på: -
Om jag var ett djur skulle jag vara: Fågel!
Om jag var en insekt skulle jag vara: en fjäril helt klart
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: El visp
Jag kommer alltid att vara: malin ljungberg
Det finaste som finns är: Familj, kärlek och vänskapen
I sommar: nästa år tar skolan slut
Sist jag grät var: Häromdagen
Jag kan: det jag vill
När jag vill tänka: så tänker jag
När jag bakar så bakar jag: Kladdkaka.
Min mobiltelefon är: Svart
När jag vaknar på morgonen: vill jag sova längre
Innan jag går och lägger mig: ställer jag mobilen
Just nu tänker jag på: att jag ska se någon bra film
Bebisar är: toksöta och jobbiga
Idag har jag: varit och handlat mat till dom här 5 dagarna
Ikväll ska jag: dricka cola och äta popcorn till en bra film 
I morgon kommer jag: vara hundvakt!
Jag vill verkligen: Avsluta det här och kolla på någon film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0