Söndag- 19 December

Tänkte berätta litegrann om min helg.
Har ägnat den med Daniel, och vi var och handla julklappar i lördags. Jag skulle köpa lite julklappar men då var dom slut såklart. Härligt att man måste planera om sina julklappar.
Nåväl så mötte vi Daniels mormor och morfar som gav oss lite tips vad Daniel kunde köpa till sin lillasyster. När vi väl var inne i affären och kollade på julklappar var det en tjej som svimmade flera gånger, riktigt otäckt... Ambulansen kom tillslut.
Sen bjöd min fina pojke mig på lunch!
När vi kom hem till Daniel gick vi promenad och tittade på film. När jag tillslut skulle gå hem så kände jag att jag inte orkade gå hem så jag sov kvar där.
Kl. 07.00 ringde min klocka och vi gick in och duschade och åt frukost, sen fick jag skjus hem till mig. Fixade mig snabbt hemma och åkte iväg till jobbet. När vi hade jobbat i några timmar kom våran chef och han hade med sig smörgåstårta, muuums! Sen efter det var det bara att stå och sortera och försortera julkorten fram till 18.00. Så jag har väldigt ont i mina ben nu, det känns att man har stått i över 7 timmar.
Blev tillfrågat att jobba imorgon med, så jag börjar 07.00 på posten, sen blir det skola och efter det blir det att träffa Sofie som äntligen är hemma i Sverige igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0