Torsdag- 9 December

Hallå! Idag har jag spenderat dagen i skolan, dagen började med ett litet prov och sen på eftermiddagen vart det studiebesök på Vårnäs som ligger i Vingåker, väldigt intressant att lyssna på.
När vi var hemma igen i staden så mötte jag upp Denice, vi drog en sväng på stan. Efter några timmar på stan tog jag bussen hem till Daniel och vi bakade lussebullar! =D
Det blev konstiga former på lussekatterna men utsidan är ju inte allt. Själva insidan var väldigt god!

Ärligt talat så borde jag gå och lägga mig nu, för jag är jättetrött.. Skönt att ha sovmorgon imorgon, ibland så behövs det med.
Nej nu så ska datorn stängas av.

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0