Tisdag- 28 December

Godmorgon godmorgon! Sitter nu i min kära säng med min nya datorbänk. Älskar verkligen den här bänken, den passar in här så himla bra. Jag hade min dator på en liten bänk förut och jag var tvungen att dra ut lådor i bänken för att kunna ha ett glas på bänken! Datorn tog verkligen upp hela bänken. Men nu har jag min nya datorbänk här. Den är helt underbart! Nu kan jag äntligen ha ett glas på min bänk utan att det ser för stökigt ut.

Vad som händer idag?
Jo idag hade jag tänkt att duscha och fixa iordning mig, jag ska iväg sen.
och Sofie åkte iväg till tyskland imorse. Hon kommer hem om 4 månader.. hur ska detta gå? Jag tror att tiden kommer att gå riktigt fort. Gäller att ha saker att göra hela tiden så kommer tiden åka fort framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0