Onsdag- 29 December

Tja
Igår var jag hela dagen med Julia och vi var i Linköping för att shoppa, det är ju mellandagsrea. Men allt som jag ville köpa var antagligen inte rea på eller så fanns det inte min storlek. Det blev inge kläder för min del. Sedan åkte vi hem till staden och köpte lite kvällsmat och hyrde film, sen bar det hem till Julia.

Mysdag, med en fin vän. :)


Idag har jag har inget planerat. Får se vad man kan göra idag. Kanske ta en vinterpromenad lite senare och bara koppla av. Det är ju trots allt jullov, och man får vara hemma. Men som sagt, vi får se vad jag hittar på.
Kommer säkert blogga senare.

Puss!

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, det där var sannerligen ingen vacker bild xD Hade dock en riktigt nice dag! :)



(Blev många kommentarer nu ;) )

2011-01-25 @ 22:37:08
URL: http://wheelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0