Min dag

Idag gjorde jag ingenting faktiskt, det var rätt skönt att bara vara hemma med min kära familj och hitta på något med dom. Imorgon måste jag fixa en massa grejer här hemma.
Det är ju nyår på fredag och övervåningen måste se fräsch ut. Tänker inte gå härifrån för den är fin. Som sagt, det är verkligen mycket att fixa. :/
Tänker ställa klockan väldigt tidigt så man kan ha kvällen framför sig iaf, som sagt.. det är mycket att göra.
Sen är jag sjuukt besviken på gina tricot, jag hade beställt kläder som jag tänkte ha på nyår. Min syster hade också beställt kläder och dom kom ju, men mina kläder hade tydligen tagit slut. Det är dåligt att man får veta det nu i efterhand att kläderna tog slut och att man inte fick reda på det när man skulle beställa? Jag är sjukt ledsen att det blev såhär. Mina nyårskläder försvann.
Får leta reda på nya imorgon, om jag nu hittar kläder...
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0