Måndag- 6 December

Hej
Idag har jag varit i skolan. Vi hade handledning och sen gick vi på ett studiebesök. Tycker om när det händer saker i skolan, man får något att längta till. Precis samma sak som händer på torsdag. Vi ska ju till vårnäs och kolla där. Ska bli spännande.
Sitter och läser igenom vårat prov som vi ska ha på torsdag. Personligen tycker jag det är jättesvårt. Förstår inte att våran samhällskunskapsläraren sa att det skulle vara lätt?!
Sen har jag även bokat tid för klipptid, jag har bestämt mig för att klippa lugg och jag tror att det är rätt beslut? Eller? Jag behöver så mycket råd som finns..
Lägger in lite bilder på mig när jag hade lugg. Jag hade blondt/ ljusbrunt hår där men tänk bort det håret.



och lägg till den här hårfärgen..


Kommentarer
Postat av: Cornelia svarar

Tycker att du passar bra i lugg ^^

2010-12-06 @ 18:23:34
URL: http://gredditt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0