Saker som har hänt på lovet

Vad har jag gjort under mitt sista sommarlov? jo..

* Träffat många fina vänner
* Varit med min favorit
* Varit i Stockholm
* Varit i Åbo
* Varit i Norrköping
* Varit i Köp
* Varit i Stockholm och hjälpt till att flytta
* Färgat håret rosa
* Fikat på duveholmsskolans tak.
* Ritat på djulö allén (eller vad man säger)
* Varit på teater
* Haft Ghost Whisperers maraton (fast vi måste se fler avsnitt Julia! ;))
* Varit kattvakt åt 4 olika katter  
* Haft en lägenhet i en vecka
* Varit hundvakt i fem dagar
* Shoppat i Norrköping
* Shoppat i vingåker
* Åkt båt
* Badat och solat
* Varit på 50 års-kalas!
* Varit på 18 års fest!
* Övningskört en hel del

Finns nog mera saker som jag har gjort :) men kom bara på dom här

Kommentarer
Postat av: Linnea

Träffat mig :) <3

2010-08-11 @ 21:48:32
URL: http://byllabull.blogg.se/
Postat av: MALIN

Ja det har jag gjort ;D <3

2010-08-11 @ 22:50:49
Postat av: David

Jag vill se det rosa håret:D

2012-02-22 @ 02:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0