Tisdag- 24 Augusti

Nu är jag brunhårig igen! Vad håller jag på med? Men nu är det slut på färgningen och ska verkligen inte färga på ett bra tag nu... mitt hår har blivit skadat.
Men idag har jag även hunnit att övningsköra och varit en sväng hos farmor och farfar och hälsat på! Sen har jag sett fångarna på fortet idag igen. Fast jag tycker att det är tjatigt om det ska gå varje dag, det kan väl gå en gång i veckan. Då har man något att längta efter ;)

Är förberedd inför skolan imorgon, med lite sovmorgon till 10.00. Första gången vi får sovmorgon! PLUS att vi slutar hyfsat ca 14.00. Jag kan inte bli lyckligare xD
Ska försöka stänga av min käraste dator och se lite på tv istället och hoppas på att jag somnar.
Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ska du åka buss imorn? Jag hör av mig imorn så får vi se om du ska åka buss för då kanske jag kan åka till dig på morgonen & du hoppar på bussen :)

2010-08-25 @ 00:06:43
URL: http://byllabull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0