Stockholm

Jag valde att inte skriva eftersom jag har inte haft tid att sitta vid datorn men tänkte berätta lite om min helg för er!
Fredags: Jag började 8.30 på akuten och intervjuvade en sjuksköterska. Det var intressant och fick bra svar på mina frågor. Sen var det svenska och klassråd. Slutet av dagen avslutades med idrotten. Sedan bestämde Linnea, Denise, Emelie, Denice och jag för fika på stan. Alla gick runt 15.30, och då gick jag till arbetsförmedligen för att vänta på Daniel. När han väl kom tog vi bussen hem till mig och gick ut med vovvarna! ;)
Vi åkte senare till Daniel för att äta kyckling där. Massa gott! Men tyvärr vart man lika mätt som vanligt xD Åkte hem vid 23.00! Somnade med en film (som vanligt) :P

Lördags: Igårdagen hade jag ställt klockan på 06.30 för att ta det lugnt på morgonen och inte behöva stressa. Men där sprack det. Min väckarklocka ringde aldrig och mamma kom in 07.30 och väckte mig. Som tur var att mamma kom in i mitt rum vid den tiden. Trodde aldrig att jag skulle hinna, jag vart stressad som en gris. Hoppade snabbt in i duschen och slängde på mig kläder och åt lite frukost. Sen bar det av till tågstationen eftersom tåget gick 09,10. Men jag och Daniel hann och vi fick till och med vänta där. ^^
Men iallafall så kom vi fram till stockholm och mötte Sofia och Victor där framme och dom visade vägen till Grönalund. Vi tog färjan över till Gröna lund. Vi åkte alla karuseller. Vi hade iaf skit kul! :D Mellan kl. 11 till 22 var vi på gröna lund och bara åkte och åkte!
Vi tog  kl 22.00 färjan hem och gick hem till Victors morbror och sov kvar där över natten. Jag somnade faktiskt direkt :) 
Söndag: Vi gick  upp hyfsat och städade lägenheten och åkte tunnelbanan ner till stan och därnere köpte Daniel fina skor och sen tog vi 15.30 tåget hemåt. Nu sitter jag här och är hemma i Katrineholm

Vi har tagit lite kort, vill ni se?



Här är vi inne i lustiga huset


Här är vi inne i skrattkammaren, kanske inte så kul men lite underhållning iaf :D






Jag bestämde mig för åka "Tilt" ;)

Hahah menmen!
Hoppas ni har haft en bra helg

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nice med tilt. Jag vill också åka den men när jag väl var där så hade dom inte igång den. Men de va två år sen så, haha.. Men hoppas ni hade de superkul! Du får berätta massor imorn! Kramar gumman <3

2010-08-29 @ 23:19:08
URL: http://byllabull.blogg.se/
Postat av: Sofie

Superkul att läsa om vad du har gjort! Du skriver så bra!

Ny jacka? Skitsnyggt på dig ju! Haha så nu är du lite mer brunhårig :) Passar dig finfint, verkligen :) Min bruna hårfärg har börjat gå ur...mitt hår lyckas aldrig hålla kvar färgningen... synd, för även jag vill vara lite brunhårig till hösten.

Verkar som du haft en toppenhelg i alla fall!

Vi hörs & SES Malin <3

2010-08-30 @ 21:19:01
Postat av: MALIN

Sofie: Tack så mycket :D nej det är en gammal jacka :P Tack vad snällt :D jag tyckte illa om mitt hår så jag var bara tvungen att färga håret. Du får komma hem till stan och färga om håret brunt. Hoppas du också hade en toppen helg!

Vi ses snart :D <3



Linnea: Jag rekommenderar att du ska åker tilt nästa gång. Faktiskt var jag inte med på att den skulle lyta så mycket som den gjorde men åk den gumman! ;) <3

2010-08-31 @ 20:48:20
Postat av: MALIN

oj, mena "Luta" ;)

2010-08-31 @ 20:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0