Sprang ett varv

Tjaa! Har varit ute i regnet och sprungit ett varv runt spåret. Nästa gång ska jag försöka springa två varv och jag ska inte snacka längre utan jag måste klara två varv snart! Någon får peppa mig ordentligt?!
Duschen har jag också besökt och bytt lakan i sängen med, så inatt kommer jag sova riktigt gott :D
Funderar på om jag ska göra te och försöka hitta en bra film att se på, det gäller att gå och lägga sig tidigt idag för imorgon börjar skolan igen. Helst ska jag försöka lägga mig innan kl blir 22.00 och då ska allt vara avstängd. Datorn, tv och mobil ska vara avstängda. Vi kan iallafall försöka med det.
Men inget negativt med skolan, jag får träffa mina kära vänner där och det kommer bli hur bra som helst. Har knappt sett dom och saknar dom en massa!

Har nu suttit här rätt länge och ska göra det som står i texten ;) Fixa lite te och se en film!
Ha en bra kväll!


Dock en gammal bild...

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Malin , väldigt fin blogg :) hoppas du kollar mig blogg och kommenterar lite :)

http://eerikahallberg.blogg.se



Ha det bra ! :)

2010-08-17 @ 19:57:20
URL: http://eerikahallberg.blogg.se/
Postat av: Aasvall

Kör andra varvet gående så är det nästan lika nyttigt och du får längden i kroppen

2010-08-17 @ 19:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0