Söndag- 8 Augusti

Tja sitter fortfarande hemma hos Timmy. Daniel och jag har haft Timmys lägenhet nu i en vecka typ och det har varit riktigt skönt att få komma bort från området. Äntligen har man gjort litegranna på lovet. Om jag kan räkna är det bara 9 dagar kvar tills skolan börjar. Den 17/8 va?
Men orka tänka på skolan för det är ju fortfarande sommarlov, right?!

Har precis spelat UFC, och jag slår Daniel hur lätt som helst i det :) Det är ett slags boxningspel. Vi ska väl snart stänga av spelet och göra iordning popcorn (min favorit :D) och sen se på en film, innan det blir försent. Vilket det börjar bli snart.


Jag och vovvisen på bild

Men jag lever iaf!
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: kivi

vad söt wow

2010-08-17 @ 20:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0