Söndag- 15 Augusti

Idag är det söndag igen, jag förstår inte hur dagarna går så fort! Nu har jag precis varit ute och sprungit med Sofia och kan meddela er alla att det var tungt. Vi gick enda bort till spåret, vi sprang spåret och vi sprang hela vägen hem med ett ganska snabbt tempo. Nu har jag varit inne och duschat och känner hur trött jag är! Ikväll ska jag sova tidigt , sedan ska jag på 19 års-kalas imorgon. Nämnligen Daniel som blir 19 år gammal! :D Men jag säger inte här i bloggen vad han ska få ;) Han läser ju den, haha.
Annars händer det inget mer här, ska äta popcorn nu :P
Bra va? Att äta popcorn va? Men det förtjänar jag faktiskt!

Puss

Kommentarer
Postat av: <3

nejdå! jag lovar jag läser inte! :) hihi sötagrönsak <3

2010-08-16 @ 02:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0