Måndag- 23 Augusti

Var i skolan idag igen, vi gick från 8.30 till ca.14.00. Den sista timmen i skolan hade vi ingenting att göra, vi skulle sätta oss ner och läsa till ett prov men det fanns inga böcker så vi satt ca 1 timme för vi inte fick gå.
Vissligen drog dom flesta men jag var duktig och satt kvar i skolan! Kan man inte tro :)
Från klockan 11.00 fick jag så ont i magen men var ändå kvar i skolan till 14.00. Jag har fortfarande ont i magen, tror att det beror på maten som jag äter. Eller så vart jag aldrig mätt av maten, fast det tror ni väl inte själva? Tyvärr säger jag bara så för att jag orkar inte bli sjuk just nu. Det är ju snart helg och då ska jag ju till Stockholm. Helgen längtar jag till som sjutton!
Men det är tisdag imorgon och det är 4:ra dagar kvar till fredag. Än så länge ger jag inte upp ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0