Kvällskvisten

Halloj, som våran gamla lärare sa jämt under högstadiumet (Gissa vem) ;)
Sitter hemma medan alla andra är på Harry´s. Är man liten så är man! Kan inte göra något åt det. Fast håller ut i 2 månader till x)

Har varit duktig nu på kvällen och varit ute och sprungit. Blev så sugen när alla sprang kk-joggen, ;) Nejdå men det känns iaf bra att röra sig. Ska försöka springa 3 gånger i veckan iaf, om inte mer! Måste få bra kondition nu. Sen ska jag sluta dricka så mycket cola och börja röra på mig istället. Bäst att säga det på en och samma gång innan folk tror att jag ska banta! Jag ska verkligen inte banta, vill bara komma iform igen och springa och få bra kondition! Okej?




Jämnför dom här personerna. Undra egentligen vad som är bäst..
jag tycker fetma!




Kommentarer
Postat av: Aasvall

Ingen av bilderna kan väl kallas "bäst". Känns som pest och kolera.

2010-08-17 @ 19:57:30
Postat av: MALIN

Jo om man tänker så. ;) Men det är inte bra att vara nåt av det

2010-08-17 @ 20:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0