Fredag- 20 Augusti

Hemma igen efter en otroligt lång skoldag (känns det som). Vi började kl. 08.30 och gick till 13.30. Det är egentligen kortare än vanligt men det kändes som det aldrig skulle ta slut. Jag har även besökt duschen och sitter och väntar på att Daniel ska se mitt sms så jag kan veta vart jag ska möta honom sen. Vi ska till hans mormor och morfar och äta mat. Ska bli trevligt hoppas jag ;) Klockan 6 ska vi vara där... så han får passa på att svara!
Känns lite stört att skriva att jag är lite arg haha, men det är jag iaf. Känns inget vidare att säga det i bloggen men så är det. Men är absolut inte arg på favorit personerna! :)
Men nu så ska jag sms terra Daniel, eller vad man säger! x)

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: erika

åh , känns som att ångesten börjar komma till mig inför skolan :/

2010-08-20 @ 22:31:24
Postat av: Anonym

Fast det är ganska skönt att komma tillbaka och träffa alla igen! ;P

2010-08-21 @ 17:24:03
Postat av: erika

ja det är väll det jag längtar till i så fall :D

2010-08-22 @ 13:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0