Färgat...

Bara jag som såg fångarna på fortet? Lite läskigt med djuren :P
Men annars gick det bra för dom.

Gissa vad jag har gjort idag? Jag färgade håret till blondt. Var så jävla trött på mitt gamla hår. Har inte färgat mitt hår på 1½ år och det var väl på tiden. Fast jag tycker att jag inte passar i den här färgen (är inte van att se mig än). Men ska nog fixa en bättre färg imorgon så jag blir lite mörkare, i guess? 
Ska höra imorgon vad vännerna säger, om dom tycker det är snyggt.
Ska försöka lägga mig ner och sova nu. Kl. 07.00 kommer klockan ringa, bäst att krypa ner i sängen. 
Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hihi jag får se imorgon då :) <3

2010-08-23 @ 22:57:51
URL: http://byllabull.blogg.se/
Postat av: MALIN

jaa de får du :D fast imorgon får du se en annan färg :P

2010-08-24 @ 22:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0